Billetterie de la Fondation Louis Vuitton Schedule Tickets Back to the site
Your contact details
Secure payment

EVENTS

In parallel with the Exhibition " In Tune with the world" the Fondation Louis Vuitton invites visitors to discover an interdisciplinary program.
BILLET WEEK-END EN FAMILLE LES 23 ET 24 FÉVRIER DE 14H À 18H
Exhibition
Au programme : des micro-visites à tous les étages pour voir autrement la peinture moderne et contemporaine et un atelier dans l'Auditorium pour transformer les tableaux !
Vos billets vous donnent accès aux expositions et aux activités de l'Auditorium entre 14H et 17h30 (dernier accès).

Un carnet de jeux autour de l'exposition et l'application ludique "Archi Moi " (8-12 ans) sont disponibles gratuitement sur place.

Wednesday 20 March 2019 - 20:30
RECITAL BY FILIPPO GORINI – 30 MARCH 2019, 8:30 P.M.
Wednesday 20 March 2019 - 20:30
Piano

As part of the exhibition "The Courtauld Collection: A Vision for impressionism", the Foundation invites the young pianist Filippo Gorini for a recital in honor of the remarkable series of concerts that Elizabeth Courtauld organized with the pianist Artur Schnabel in the 1930s.
NEED HELP ?
Advisors are available from Monday to Saturday from 10 a.m. to 7 p.m. on +33 (0)1 40 69 96 00 (cost of a local call).